2014. november 8., szombat

Első bejegyzés - a kezdetek

Munkahelyemen ért a meglepetés: kihozta a postás a várva várt csomagot. Aláírtam az átvételi elismervényt, majd szétcincáltam a borítékot. Nagyon izgatott voltam, és örültem, amikor megpillantottam a fekete alapon kék dobozt, melynek tartalma nem volt más, mint egy Braun WaterFlex WF2s villanyborotva.
A dobozt felbontva szemügyre vettem a készüléket. Egy igényesen kialakított, kézre álló, szépen megdesignolt borotva ez. Súlya igen baráti, a marokfogást könnyítik a gumis szélek. Alig vártam, hogy véget érjen a munkaidőm, majd az ezt követő kötelező elintéznivalók végére érjek, és otthonomba érve kipróbálhassam négy napos borostámon a vadi új borotvát, az első akku töltést követően.






Izgatottan kezdtem neki a műveletnek, de egyszerűbb volt minden, mint hittem. Az arc vonalát könnyedén lehet követni a borotvával, és sokkal alaposabb munkát végez, mint az én előző villanyborotvám. Pillanatok alatt a borotválkozás végére értem, és csak egy dolgot sajnáltam: hogy még napokat kell várnom, míg újra használatba vehetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése