2014. november 16., vasárnap

Harmadik bejegyzés - a borotválkozás után

Újra jelentkezem a trnd jóvoltából kezemben landoló Braun WaterFlex villanyborotvával kapcsolatban. Túlléptem azon a könnyen alapvetéssé váló tulajdonságokon, mint: kényelem, hosszú akkumulátor-élettartam, vízállóság.
Ahhoz, hogy sokáig gond nélkül használhassam a borotvát, a karbantartás is fontos dolog. Minden használat után javallott az arcról eltávolított szőrzetet kipucolni a készülékből. Ez szerencsére egyszerű, és fél perc alatt megoldható.



A termék dobozában található használati utasítást egyszer elolvasva könnyedén elsajátítható a módszer, pár mozdulattal kitisztítható a készülék. Pofon egyszerű! Sietős reggeleken nem folyó víz alatt tisztítottam ki a borotvát, hanem szárazon, finoman ütögetve az oldalát a mosdókagylóhoz. Így is remekül el tudtam távolítani a nyírófejek közül a borostámat, hogy úgy mondjam.
Eddig nem találtam gyenge pontot. Majd még jelentkezem, hátha lesz ilyen. De addig is még annyi, hogy bőr-irritációnak semmi nyoma, irtó lassan nő vissza a borostám, és most hogy pakolgattam a fürdőszobában, díjazom az előző villanyborotvámhoz képest kicsi méretet. Bárhol elfér. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése