2014. november 12., szerda

Második bejegyzés - használat a mindennapokban

Immár háromszor volt szerencsém használni a Braun WaterFlex villanyborotvát a trnd jóvoltából. Mindhárom alkalommal száraz bőrön végeztem a borotválkozást, mert nagyon tetszik, hogy az előző villanyborotvámhoz képest mennyivel hatékonyabb munkát végez ez a készülék. Az előző készülékem egy három körpengés vezetékes villanyborotva volt, és meglepő módon ezzel az új Braun borotvával sokkal hatékonyabban le tudom szedni az arcszőrömet, mint a korábbi géppel. Az, hogy vezeték nélkül is tudom használni ezt új gépet, még tovább nő az élvezeti értéke a WaterFlexnek.
Eddig csak egyetlen alkalommal töltöttem fel az akkumulátort, de még telepmerülésnek semmi jele. Nagyon elégedett vagyok jelen pillanatig bezárólag. Következő alkalommal kipróbálom borotvahabbal vagy zselével a borotválkozást, kíváncsi vagyok, úgy milyen eredményre jutok.





Fene se gondolta, hogy ilyen alaposan le tudja szedni egy villanyborotva a borostát... Éveken át úgy borotválkoztam ezelőtt, hogy első ízben a körpengés villanyborotvával megborotválkoztam, majd tusolás után másodízben egy hagyományos pengés borotvával még egyszer meg kellett borotválkoznom, hogy tartós hatást érjek el. Úgy érzem, ennek az időszaknak vége. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése